Prije slanja upita na adresu tehničke podrške pokušajte pronaći odgovore na svoja pitanja ovdje.
Prilikom slanja upita tehničkoj podršci na mail helpdesk@unipu.hr obvezno navedite:
-
KRATKI NASLOV MAILA
-
(Npr. Korištenje Intranet- problem s pristupom aplikaciji)
-
-
U tekstu maila navedite IME, PREZIME, OIB, JMBAG, OPIS PROBLEMA i priložite SLIKU EKRANA gdje je vidljiv problem.
Mailovi koji ne sadrže sve navedeno neće biti obrađeni jer se bez navedenih podataka ne može obraditi upit.
Ne dobivam odgovor na postavljeni upit. Radim li nešto krivo?
- Provjerite s koje adrese ste poslali upit.
- Korisnička podrška je obvezna odgovoriti na upite sa službenih adresa ukoliko imate status studenta.
- Na upite postavljene s drugih adresa nismo dužni odgovarati.
- Provjerite kome ste poslali poruku. Možda poruku niste uputili na ispravnu adresu ili adresu nadležnog ureda.
Ne mogu se prijaviti na Intranet, Studomat ili službeni mail. Prikazuje mi se poruka da podaci nisu ispravni.
- Provjerite jeste li ispravno upisali korisničku oznaku i lozinku.
- Najčešći problemi nastaju kod kopiranja podataka jer se na kraju korisničke oznake može pojaviti razmak koji trebate ukloniti.
- Drugi najčešći uzrok može biti ako niste promijenili privremenu lozinku.
Mogu li preuzeti korisničke podatke osobno?
- Možete.
- Trebate imati dokument kojim se možete identificirati jer podatke preuzimate samo osobno. Nitko ne može umjesto vas preuzeti podatke za AAI@EduHr elektronički identitet.
Dugo čekam odgovor. Trebam li ponovno slati mail?
- Ne trebate i nemojte slati iste ili slične mailove više puta ili na više adresa.
- Ukoliko ste poslali sve u skladu s uputom odgovor ćete dobiti kada uzrok poteškoća bude otkriven.
- Ukoliko niste poslali sve potrebne podatke u mailu vaš upit ima manji prioritet za rješavanje.
Ne mogu promijeniti privremenu lozinku. Što trebam napraviti?
- Privremenu lozinku možete promijeniti samo vi putem ove poveznice: https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke/.
- To morate napraviti osobno i ne možemo umjesto vas mijenjati lozinku.
Nije mi dostupan Studentski Intranet a na službeni mail se mogu prijaviti. Je li to očekivano?
- Službenom mailu možete pristupati od trenutka kada ste dobili korisničke podatke.
- Intranetu možete pristupati samo dok traje akademska godina u koju ste upisani. Ako ste upisani u akademsku godinu koja počinje 1. listopada onda prije tog datuma ne možete pristupati Studenstkom Intranetu koji je dostupan ovdje: https://student.unipu.hr/
Nije mi dostupna mreža u studentskom domu?
- Za korisničku podršku u studentskom domu kontaktirajte SC. Podaci su dostupni na njihovim stranicama.
Trebam aktivirati Office. Kako to mogu napraviti?
- Ovdje se možete prijaviti: https://www.office.com/
- Za prijavu koristite AAI@EduHr eletktronički identitet.
Trebam aktivirati Windows. Kako to mogu napraviti?
- Licencu za Windows ne možete dobiti na temelju AAI@EduHr elektroničkod identiteta. Morate je osigurati sami na svoj trošak ili koristiti besplatne operacijske sustave.
Postoji li korisnička podrška za studente kada je riječ o instalaciji softvera i podešavanju softvera na strani korisnika?
- Ne postoji.
- Student sam mora osigurati svu potrebnu opremu i softver.
- Korisnička podrška se odnosi na usluge Sveučilišta (pristup uslugama).
Mogu li dobiti informacije o studiju putem korisničke podrške?
- Ne možete.
- Nikakve informacije o studiju, upisu, postupcima vezanim za studij ne možete dobiti od korisničke podrške.
- Korisnička podrška se odnosi samo na usluge Sveučilišta u kontekstu opisanom na stranicama Usluge SRIC-a.
Imam problem s Merlinom. Kome se mogu obratiti?
- Ukoliko imate korisničke podatke i možete pristupiti barem jednoj usluzi Sveučilišta (npr. službeni mail i Intranet) poteškoće s Merlinom rješavate osobno s nastavnicima.