Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Procedura za informacijsko održavanje imenika

Za informacijsko održavanje AAI imenika zadužen je Sveučilišni računski i informacijski centar.

AAI@EduHr elektronički identiteti se izdaju isključivo fizičkim osobama na sljedeći način:


Djelatnici:

  • elektronički identitet dobivaju djelatnici prilikom zaposlenja u Uredu za upravljanje ljudskim resursima i stručno-administrativne poslove
  • elektronički identitet se kreira na određeno vrijeme, i to do 31. listopada tekuće akademske godine
  • elektronički identitet se produžava sve dok traje radni odnos, na temelju izvješća u izvještajnom IS-u SRIC-a
  • prestankom radnog odnosa elektronički identitet se ukida na dan prestanka ugovora o radu (maksimalno 90 dana je dostupan s ulogom Gost)

Vanjski suradnici:

  • elektronički identitet dobivaju djelatnici prilikom zaposlenja u Uredu za upravljanje ljudskim resursima i stručno-administrativne poslove
  • elektronički identitet se kreira na određeno vrijeme, i to do 31. listopada tekuće akademske godine
  • elektronički identitet se produžava sve dok traje radni odnos, na temelju izvješća u izvještajnom IS-u SRIC-a
  • prestankom radnog odnosa elektronički identitet se ukida na dan prestanka ugovora o radu (maksimalno 90 dana je dostupan s ulogom Gost)

Studenti:

  • prilikom upisa na studijski program koji obavlja Ured za studente, akademska pitanja i personalizirano učenje
  • elektronički identiteti se kreiraju automatski kroz ISVU
  • SRIC dohvaća podatke iz izvještajnog IS-a i dostavlja studentu osobno na informativnom danu uz provjeru identiteta
  • Ured za studente, akademska pitanja i personalizirano učenje dužan je do 31. listopada. tekuće godine evidentirati sve podatke o upisima studenata
  • završetkom studija elektronički identitet se ukida na dan završetka studija (ili najkasnije do kraja kalendarske godine u kojoj je student diplomirao)
  • prijevremenim ispisom elektronički identiteti se ukida na dan ispisa

Gosti:

  • osobe koje su gosti na ustanovi mogu dobiti elektronički identitet uz zahtjev dekana sastavnice
  • za otvaranje elektroničkog identiteta nužno je posjedovanje OIB-a
  • elektronički identitet se otvara na period za koji se predviđa da će osoba biti gost na ustanovi
  • završetkom planiranog perioda, elektronički identitet se ukida

 

Napomena:

Detaljne procedure s hodogramima su opisane i pohranjene na Intranetu djelatnika i dostupne su samo djelatnicima Sveučilišta.