Područja izvještavanja
- Google analitika
- Korištenje Google Workspace alata
- Analiza korisničke podrške
- Korištenje e-učenja (do kraja akademske godine 2022./2023.)
Google analitika
Informacije odnosno objašnjenja korištenih pojmova u tablicama i prikazima podataka:
Ukupan broj klikova - koliko je puta korisnik kliknuo do vaše web-lokacije. Način brojenja klikova ovisi o vrsti rezultata pretraživanja.
Ukupan broj pojavljivanja - koliko je puta korisnik vidio vezu na vašu web-lokaciju u rezultatima pretraživanja. Izračunava se različito za slike i druge vrste rezultata pretraživanja, ovisno o tome je li rezultat bio pomaknut u prikaz.
Prosječni CTR - postotak je pojavljivanja koja su rezultirala klikom.
Prosječni položaj - prosječni položaj vaše web-lokacije u rezultatima pretraživanja, na temelju najvišeg položaja koji je vaša web-lokacija imala pri svakom pojedinom pojavljivanju u rezultatima pretraživanja. Položaj pojedinačnih stranica dostupan je u tablici ispod grafikona. Određivanje položaja mogu otežati značajke kao što su rotirajući izbornici ili kartice znanja.
Više informacija se nalazi ovdje:
Korištenje Google Workspace alata
U izvješćima Google Workspace alata moguće je dobiti podatke o prijavama korisnika, aktivnosti u aplikacijama, dostupnosti aplikacija, načinima prijave korisnika i sigurnosti podataka i druge podatke. Izvješća se kreiraju na godišnjoj razini.
Analiza korisničke podrške
U izvješćima je moguće dobiti podatke o broju upita poslanih korisničkoj podršci u SRIC-u, informacije o riješenim upitima, područjima upita i druge informacije. Izvješća se kreiraju na godišnjoj razini.
Korištenje e-učenja (do kraja akademske godine 2022./2023.)
Kroz izvješća o e-učenju moguće je dobiti informacije o posjećenosti e-kolegija, prijavama korisnika, kolegijima po sastavnicama i druge podatke. Izvješća se kreiraju na godišnjoj razini.