Pomoć na daljinu - udaljeni pristup vašem računalu

Kada vam je u podešavanju vašeg računala potrebna pomoć djelatnika SRIC-a na daljinu molimo da preuzmete i pokrenete sljedeći softver:

  1. za MS Windows računalo:
  2. za Mac OS računalo:

 


Nakon pokretanja MS Windows programa otvorit će vam se ovakav SupRemo prozor

Očitajte dva podatka koji su jedinstveni za vaše računalo: Your ID i Password i to javite osobi SRIC-a koja će vam pomoći. Za slanje ovih podataka obavezno koristite povjerljive kanale (npr. službena e-mail komunikacija s unipu.hr adresom pošiljatelja i primatelja, SMS ili telefonski poziv prema broju koji poznajete od prije i sl.).

Napomena: prije pokretanja SupRemo programa, zatvorite sve programe i prozore koji nisu potrebni tijekom intervencije, ili koje smatrate osobnima/povjerljivima - ovlaštena osoba dobit će potpun pristup vašoj radnoj površini.

Prije uspostave veze za pomoć na daljinu molimo da drugim kanalima (telefon, službeni e-mail) uspostavite kontakt s ovlaštenom osobom koja će intervenirati, da provjerite njen identitet i dogovorite točno vrijeme intervencije. S obzirom da se radi o "pozivu za pomoć" svaka takva intervencija mora biti na vašu inicijativu. Ukoliko iz nekog bitnog razloga djelatnici SRIC-a ipak moraju (nepotaknuti s vaše strane) pristupiti vašem računalu prije svake takve aktivnosti nužno će vas kontaktirati SRIC-ov djelatnik službenim digitalnopotpisanim e-mailom i telefonskim pozivom s objavljenih brojeva SRIC-a. U slučaju drugačijih nedogovorenih navodnih "zahtjeva za intervenciju" molimo da na iste ne šaljete nikakve podatke, a o svemu obavijestite SRIC.


O prvom pokretanju i podešavanju na Mac OS računalima pročitajte ove: